![]() |
| From left: Sol, Aty, Lilian, Mel & Me! |
Bismillahirrahmanirrahim...
Okay hari ni pakai smart sikit ke sekolah sebab ada sesi bergambar untuk semua staf sekolah. Of all the days they chose for a photo session, right?
Overthinking level aku sampai tahap aku boleh pm bos untuk dikecualikan dari sesi bergambar beramai-ramai. I'm still okay with probably 10 people around me but more than that, rasa macam mahu nangis yang kau rasa serius mahu keluar cepat-cepat dari situ. *sigh
Entahlah apa masalah aku. Aku cuba jadi normal macam dulu tapi dengan paranoid yang aku ada 24/7 ni, agak susah untuk buat-buat biasa. Rasa macam sudah tidak boleh macam dulu.
Bila dalam suasana yang terlampau ramai orang automatik dada rasa sakit, macam susah mahu bernafas, jantung berdegup macam kau baru habis lari pecut. Dua bulan lebih berlalu dengan rasa begini.
The doctor diagnosed me with high level of anxiety. At least that's what she said though. Dekat skala tu tahap aku yang paling tinggi. Tidak tahu mahu ketawa atau apa masa doktor cakap sebab aku tidak pernah bayangkan aku akan ada dalam situasi begini. I am aware that this kind of issue exists, but never would have thought I'd be in one myself. Sampai doktor cakap sepatutnya perlu preskripsi dan attend session di hospital, but I refused and assured her that for now, I can still manage myself. Well, I'm already letting myself go outside. Sebelum ni mahu keluar ke halaman pun hmmmmmmm haram lah mahu LOL.
I'm slowly trying to re-adapt everything again. It is probably going to take a longer period than I expected but hey, I'm getting somewhere one step at a time. So, for now I think that's what matters the most. Kan?


1 comments:
you go girlll 💪🏻💪🏻💪🏻
Post a Comment